Passie geeft energie

Mensen opvangen en helpen wanneer ze ziek of gewond zijn in het buitenland. Dat vraagt elke dag een stevige portie positieve energie. Dit is hoe de 18 medewerkers van het medisch team van AXA Partners de batterijen opladen. Aan het woord: Hélène Dewaele – teamleader. Ontdek ook welke oplossingen AXA Partners aanbiedt om je energielevel te boosten: Energie voor je fiets of voor je wasmachine? Wij helpen je !

Energievreters

Ongeduldige klanten

“Ze komen steeds vaker voor, klanten die een ongeval hebben in Sri Lanka en verwachten dat ze nog diezelfde dag terug naar huis kunnen. Maar wij hebben eerst een medisch verslag en een akkoord van de dokter nodig en ook de toestemming van de luchtvaartorganisatie als de patiënt op een stretcher moet liggen.”

Nooit routine

“Elke klant is anders. Een volwassene die zijn been breekt of skiverlof of een kind, dat vraagt een andere aanpak en heel veel flexibiliteit.”

Sterfgevallen en rampen

“Als we het lichaampje van een peuter moeten repatriëren of te maken krijgen met een busramp, dan hakt dat er zwaar in bij ons team Zoiets zet je niet zomaar van je af. Het is dan ook goed dat we zelf ook psychologische hulp kunnen krijgen als we daar nood aan hebben.”

Energieboosts

Passie!

“Deze job kun je alleen goed doen en volhouden als mensen helpen je passie is.”

Variatie

“Elke hulpverlening is anders. Dat vergt veel flexibiliteit, maar het houdt je ook scherp. We leren nog elke dag iets bij.”

Creativiteit

“Er zijn natuurlijk algemene voorwaarden waar we ons aan moeten houden, maar daarnaast moeten we creatief uit de hoek komen om oplossingen te vinden.”

Teamspirit

“Je moet autonoom kunnen werken, maar je bent nooit alleen. Wij weten dat we altijd op onze collega’s kunnen rekenen en dat we samen tot heel veel in staat zijn. Er wordt in ons team ook veel met elkaar gepraat. Elke dag is er een teammeeting over de stand van zaken in de dossiers, maar daar leggen we ook onze bezorgdheden, frustraties en gevoelens op tafel. Praten werkt. Ook als er intern conflicten dreigen, spreken we die zo snel mogelijk uit. En ten slotte organiseren we af en toe een etentje en sluiten we eens om de maand de werkweek samen af op café.”

Ondersteuning

“Als we het moeilijk krijgen, kunnen we bij elkaar terecht, maar ook bij een dokter, verpleegkundige en psycholoog. Geeft iemand aan dat hij of zij echt niet verder kan omdat een dossier mentaal te zwaar wordt, dan neemt een collega het over.”

4 AXA Partners oplossingen die je energielevel boosten

Producten die uw klanten kunnen helpen in hun dagdagelijkse leven

Bike Assistance

Willen de benen nog wel mee maar de fiets niet meer, dan garandeert deze oplossing uw mobiliteit.
- onmiddellijke bijstand en vergoeding bij verlies, schade, diefstal en ongeval
- thuisbrengen van fietser en fiets indien herstelling niet meteen mogelijk is
- ook voor pedelecs en elektrische fietsen
- ook in het buitenland

Psychologische assistentie

Krijgt de mentale gezondheid een dip door een reisongeval of cyberpesten? Slorpt de opvoeding van de kinderen tonnen energie op, dan kan professionele ondersteuning opluchten, op weg helpen en een positieve kijk op het leven geven.
- coaching en advies van een psycholoog
- in crisissituaties of om erger te voorkomen
- 24/7
- keuze tussen:
o een telefonische hulplijn
o chat/e-mail
o persoonlijke gesprekken

Extended warranty

Deze uitgebreide garantie neemt het ongemak en de onverwachte kosten weg wanneer een huishoudtoestel of multimedia-apparaat het begeeft.
- bijstand bij panne, technische of mechanische fout of storing
- herstelling of vervanging, inclusief installatie.
- 1 polis voor alle huishoudapparaten, tot 3 jaar na het einde van de wettelijke garantie.
- preventieve services om storingen te voorkomen...

Solar assistance

Haal maximaal energie en maximaal rendement uit zonnepanelen dankzij een betrouwbare installatie, gedegen onderhoud en bescherming bij defect. Een No-worry-pakket voor de verschillende fases in de levenscyclus van zonnepanelen.
- professionele plaatsing, onderhoud, schoonmaak en herstelling
- door gecertifieerde vakmannen
- zorgeloos comfort

Meer weten?

Wil je meer weten over deze producten? Neem zeker een kijkje onder 'ons aanbod' of contacteer businesscare.bnl@axa.assistance.com.