Volg ons in de pers en blijf op de hoogte van de nieuwste services, kennis en expertise die AXA Partners u en uw klanten kan aanbieden. Zo houden we samen de vinger aan de pols.
“Artificiële intelligentie helpt bij het stroomlijnen van klantentrajecten en het creëren van wow-belevingen”, zegt Ellen Tobback. Als Head of AI, Analytics & Innovation heeft ze bij AXA Belgium ondertussen al heel wat AI-toepassingen succesvol ingeplugd in innovatieve oplossingen voor klanten.
Customer journey en customer experience: buzz words of booster voor klantentrouw en groei? We vragen het Leslie Cottenjé, customer experience expert en General Manager bij Codit Belgium.
In dit onzekere economische klimaat houden huishoudens de knip op de portefeuille. Home services vormen hier de uitzondering op de regel: deze dienstverlening aan huis is wél booming business. Ontdek welke trends deze groeimarkt sturen en hoe u erop inspeelt.
Energieleverancier LUMINUS wil zijn klanten helpen om comfortabel en energie-efficiënt te wonen. In 2005 lanceerde het bedrijf, in samenwerking met AXA Partners en als eerste utility provider in België, een aanbod van Home assistance services. “De relevantie van deze diensten neemt nog toe”, aldus CCO Henri Buenen en Marketing Director Marleen Nijsten. Dus blijft LUMINUS slim inspelen op nieuwe noden en creëert het zo de beste klantbelevingen.
Zon, zee, en … ziekte. Hoe prettig een reis boeken ook is, vandaag gaat het meer dan ooit gepaard met onzekerheden: zal ik wel kunnen vertrekken? Wat als er iets tussenkomt? Daar biedt Neckermann haar reizigers een antwoord op met de verzekeringen van AXA Partners. Om hen nog beter te kunnen begeleiden, kregen de reisagenten van Neckermann een uitgebreide opleiding.
Na jaren van lockdowns, gezondheidsrisico’s en reisbeperkingen zijn reizigers meer dan ooit klaar om de wereld weer op hun manier te verkennen. Maar wat houdt ‘hun manier’ juist in? En strooit de inflatie dan geen roet in het eten?
Consumenten voelen zich steeds kwetsbaarder. Lees meer resultaten van het jaarlijkse AXA Group-onderzoek naar de globale risico’s die ons leven beïnvloeden.
Klimaatverandering, energiecrisis, de economische naweeën van de pandemie, cybercriminaliteit, de oorlog met Rusland … Wereldwijd heerst er onrust op meerdere fronten. Die heeft een impact op hoe uw klanten consumeren. Ontdek wat zij van u verwachten en hoe u uw aanbod daarop afstemt.
Nieuwe zorgvragen zijn een uitdaging voor de publieke gezondheidszorg, maar ook een kans voor bedrijven. Op welke zorgvragen biedt uw organisatie een innovatief antwoord?
Hoe gezonder mensen leven, hoe beter dit voor onze volksgezondheid en de economie is. Maar hoe overtuigt u klanten en medewerkers van die gezonde gewoontes? We vroegen aan experts van Helan onafhankelijk ziekenfonds en Partenamut hoe zij inzetten op gezondheidspreventie.