INNOVATIVE SOLUTIONS
Online Purchase Protection
Online bestellen: het kan in drie klikken. En dan is het wachten op thuislevering. Maar wat als het pakket niet aankomt? Of het onvolledig of kapot geleverd wordt? Zorg ervoor dat uw klanten online veilig winkelen! Met Online Purchase Protection verzekert u hun shopplezier. Dankzij deze service krijgen ze de aankoopprijs van gekochte artikelen terug als het een keertje misgaat. De schadevergoeding verloopt net zo snel en simpel als het shoppen zelf.
Uw klanten winkelen alsmaar vaker en alsmaar liever online. Zorg dat ze veilig shoppen en ook zeker zijn van hun online aankoop. Voeg Online Purchase Protection als verzekeringscomponent toe aan uw betaal- of kredietkaart en laat uw klanten ongestoord hun winkelmandje vullen. Want met Online Purchase Protection betaalt u de aankoopprijs van het gewaarborgde goed terug wanneer een handelaar hun pakket niet of niet conform levert, of wanneer hij na een klacht het niet vervangt of terugbetaalt. Sturen uw klanten hun aankoop terug naar de e-handelaar? Dan neemt u de terugzendkosten voor uw rekening.
Betaalde uw klant voor een dienst of product en dat niet of verkeerd werd geleverd? Via Online Purchase Protection krijgt hij dankzij u de aankoopprijs terug.
Aan klanten die een aankoop terugsturen, betaalt u de terugzendkosten. Zo hoeven zij er niet meer voor op te draaien.
Uw klanten halen vrolijk hun betaalkaart boven, want u verzekert hun aankopen voor een maximum van € 5.000 incl. btw per verzekeringsjaar voor alle online winkels in de EU en UK. En dat voor tot 3 incidenten: 3 keer zoveel shopplezier.
Voortaan voelt online shoppen altijd veilig. Met deze verzekeringsmodule dropt u een portie gemoedsrust in het winkelmandje van uw klanten.