Health
Second Medical Opinion
Binnen 15 werkdagen een tweede medisch advies
Bij vragen over een diagnose of behandeling kunnen uw klanten meteen hun persoonlijke assistent opbellen. Deze vertrouwenspersoon zal hen in elke fase van het traject begeleiden.
Zo krijgt uw klant in 3 stappen een tweede medisch advies:
Enkel de arts en de specialist die het dossier van uw klant behandelen, kunnen zijn of haar medische gegevens bekijken. De persoonlijke assistent heeft alleen toegang tot informatie die strikt noodzakelijk is om de afspraken te plannen. Er wordt geen informatie gedeeld met AXA Partners, AXA Belgium of werkgevers. Zo blijft de privacy van uw klanten beschermd.
Meer weten? Neem gerust CONTACT met ons op.
Bied uw klanten zorgeloos en kosteloos een tweede, onafhankelijke analyse van hun medisch dossier.
De persoonlijke assistent van uw klant start de aanvraagprocedure, organiseert alle afspraken en leidt het hele proces in goede banen.
Uw klant kan vertrouwen op advies van een erkend specialist, die indien nodig overlegt met andere experts, in een partnerziekenhuis naar keuze.
Zodra de specialist het medisch dossier heeft ontvangen, krijgt uw klant binnen 15 werkdagen een tweede advies.