Overslaan en naar de inhoud gaan

Home

Home Manager

Vlotte toegang tot herstelservice

Waarom biedt u Home Manager aan?

Met Home Manager regelt uw klant vlot en snel een vakman bij defecten en storingen in huis. Een lek in de waterleiding of een sputterende verwarming? Met enkele simpele klikken is de hersteldienst onderweg. Uw klant volgt de voortgang van de interventie op zijn smartphone tot het probleem is opgelost. 

Meer dan 10 mio
ASSISTANCE CASES
wereldwijd
150 +
BEDRIJVEN
Om te komen helpen thuis
20 000
ROADSIDE DIENSTVERLENERS
Staan internationaal paraat

Handige webapp voor snelle interventie

Een defect of storing komt altijd ongelegen. En dan moet het heen-en-weer bellen of appen met een hersteller nog beginnen. Met het Home Manager platform fikst uw klant vlot een spoedinterventie via zijn smartphone. Dankzij de afspraakbevestiging en herstellingsupdates heeft hij de situatie van begin tot eind onder controle.

Home Manager leidt uw klanten naadloos naar een snelle oplossing: 

  • Online assistentie-aanvraag: uw klant krijgt via sms een link naar het online Home Manager platform. Hij schetst het probleem en uploadt eventueel ook foto’s van de schade.
  • Afspraak met een vakman: uw klant kan de voorgestelde afspraak met de juiste vakman aanvaarden of verplaatsen en krijgt meteen een bevestiging.
  • Real time updates: uw klant krijgt een melding bij aankomst van de vakman en blijft op de hoogte van de herstelling - in real time
afbeelding

Met Home Manager heeft uw klant de situatie onder controle

Met Home Manager is uw klant in staat om, zelfs onder stress, zelf een oplossing te regelen. Uw merk stelt hem gerust: alles is onder controle en komt snel weer goed. 

Meer weten? Neem gerust CONTACT met ons op.

Uw klant neemt de regie
Uw klant neemt de regie

Uw klant regelt zelf de interventie van een vakman en houdt controle over de voortgang van de herstelling.

Een fijne klantbeleving
Een fijne klantbeleving

Een snelle en vlotte service, gewoon via de smartphone. En het gevoel dat alles in orde komt.

Realtime contact met uw klanten
Realtime contact met uw klanten

U begeleidt uw klant stap-voor-stap naar een oplossing en houdt hem live op de hoogte van updates.

Vlotte toegang tot service
Vlotte toegang tot service

Geen app downloaden en geen logins. Gewoon een simpele klik op een weblink en assistentie ligt binnen handbereik.

Enkele voordelen op een rijtje

Voordelen voor u
  • U vermindert het aantal oproepen naar uw callcenters of organisatie
  • U beschikt over betere informatie en biedt accuratere service
  • U creëert meer touchpoints met uw klant en blijft top of mind
  • U integreert de app makkelijk in uw ecosysteem
Voordelen voor uw klant
  • Bij noodgevallen heeft uw klant zelf de touwtjes in handen
  • Uw klant hoeft geen app te downloaden
  • Uw klant vindt makkelijk de weg naar de juiste emergency service
  • Uw klant weet precies hoe de herstelling verloopt
andere producten

Andere producten van Home

Met een servicecontract voor de verwarmingsketel verzekert u uw klanten van een warme én veilige toekomst.
Heating Maintenance
Een snelle én professionele bijstand en interventie bij defecten en storingen in huis. De ideale aanvulling op iedere brand- en diefstalverzekering.
Emergency@Home
Behaalden uw klanten niet het verwachte rendement van hun zonnepanelen? Deze verzekering betaalt hen het verschil automatisch terug en zorgt voor een installatie in topconditie.
Solar Panel Solution