Home
Home Manager
Vlotte toegang tot herstelservice
Een defect of storing komt altijd ongelegen. En dan moet het heen-en-weer bellen of appen met een hersteller nog beginnen. Met het Home Manager platform fikst uw klant vlot een spoedinterventie via zijn smartphone. Dankzij de afspraakbevestiging en herstellingsupdates heeft hij de situatie van begin tot eind onder controle.
Home Manager leidt uw klanten naadloos naar een snelle oplossing:
Met Home Manager is uw klant in staat om, zelfs onder stress, zelf een oplossing te regelen. Uw merk stelt hem gerust: alles is onder controle en komt snel weer goed.
Meer weten? Neem gerust CONTACT met ons op.
Uw klant regelt zelf de interventie van een vakman en houdt controle over de voortgang van de herstelling.
Een snelle en vlotte service, gewoon via de smartphone. En het gevoel dat alles in orde komt.
U begeleidt uw klant stap-voor-stap naar een oplossing en houdt hem live op de hoogte van updates.
Geen app downloaden en geen logins. Gewoon een simpele klik op een weblink en assistentie ligt binnen handbereik.