Binnen 15 werkdagen een tweede medisch advies
Waarom biedt u Second Medical Opinion aan?
De diagnose van een (zware) ziekte kan heel wat onzekerheid, twijfels en vragen oproepen. Dankzij Second Medical Opinion krijgen uw klanten binnen 15 werkdagen een tweede medisch advies. Een geruststellende aanvulling op de ziekteverzekering, die patiënten helpt om de beste beslissing over hun gezondheid te nemen.
- 15
15WERKDAGEN
tot bijkomend advies
- 7
7PARTNERZIEKENHUIZEN
om uit te kiezen
- 1
1PERSOONLIJKE ASSISTENT
gedurende het hele traject
Persoonlijke begeleiding en onafhankelijk advies
Bij vragen over een diagnose of behandeling kunnen uw klanten meteen hun persoonlijke assistent opbellen. Deze vertrouwenspersoon zal hen in elke fase van het traject begeleiden.
Zo krijgt uw klant in 3 stappen een tweede medisch advies:
- Telefonisch gesprek. De persoonlijke assistent luistert naar de noden van de patiënt en informeert hem of haar over de volgende stappen.
- Gratis online consultatie. Een arts overloopt samen met uw klant het medisch dossier. Zodra dit volledig is, plant de assistent een afspraak in met een specialist.
- Afspraak met specialist. De specialist analyseert het medisch dossier en overlegt indien nodig met andere experts. Na 10 tot 15 werkdagen ontvangt uw klant een tweede, onafhankelijke analyse.
Bescherming van medische gegevens
Enkel de arts en de specialist die het dossier van uw klant behandelen, kunnen zijn of haar medische gegevens bekijken. De persoonlijke assistent heeft alleen toegang tot informatie die strikt noodzakelijk is om de afspraken te plannen. Er wordt geen informatie gedeeld met AXA Partners, AXA Belgium of werkgevers. Zo blijft de privacy van uw klanten beschermd.
Meer weten? Neem gerust CONTACT met ons op.



Andere producten van Health
Een luisterend oor doet wonderen in moeilijke tijden. Verlaag de drempel en bied een eerste psychologische hulp aan.
Heeft uw klant medische hulp nodig in het buitenland? Deze verzekering dekt alle (onverwachte) kosten.
Maak het dagelijkse leven van de patiënt makkelijker, zodat zijn herstel voorspoedig verloopt. Bied hem diverse praktische diensten, zoals een strijkdienst of maaltijden aan huis.