Zekerheid en gemoedsrust in een wereld vol verandering
Ontdek hoe AXA Partners bedrijven helpt om klanten te behouden en groei te stimuleren met verzekerings- en hulpverleningsoplossingen op maat
Wanneer klantentrouw op de helling staat, wordt bescherming bieden je concurrentievoordeel
In de huidige markt is klantentrouw een steeds schaarser goed. Mensen stappen over naar een andere aanbieder zodra ze een beter aanbod zien. Klimaatverandering, geopolitieke spanningen en veranderende consumentenverwachtingen zetten hele sectoren op hun kop. Maar hoe zorg je voor de nodige klantenbinding terwijl je je voortdurend aanpast aan die veranderde wereld? Bij AXA Partners helpen we bedrijven om veranderingen en verschuivingen in hun sector om te zetten in een concurrentievoordeel. Hoe? Door samen verzekerings- en hulverleningsoplossingen te bouwen die echt het verschil maken voor je klanten.
Wat je van deze whitepaper mag verwachten

1.
Hoe onze klantgerichte aanpak partners in staat stelt om
- zich te onderscheiden
- merktrouw te vergroten
- nieuwe inkomstenstromen aan te boren
- duurzame groei te realiseren

2.
Hoe onze uitgebreide kennis van belangrijke sectoren je bedrijf aantrekkelijker maakt voor consumenten (die altijd op zoek zijn naar de beste prijs-kwaliteitverhouding)
- Energie en nutsvoorzieningen
Behoud klanten in wispelturige markten, bv. met ondersteuning voor mechanische storingen, bescherming van zonnepanelen of technische ondersteuning. - Gezondheidszorg
Evolueer van een louter uitbetalingsinstantie naar een partner die diensten aanbiedt op het vlak van geestelijke gezondheidszorg, medische second opinions of zorgmanagement. - Bankieren en betalingen
Rust je betaalkaarten uit met extra levensstijlbescherming zoals NAC-verzekeringen, cyberbeveiliging of conciërgediensten. - Automobiel
Speel in op veranderingen op het gebied van elektrificatie en connectiviteit met EV-specifieke garanties, connected car-diensten of abonnementgebaseerde dekking voor veranderende eigendomsmodellen.

3.
Hoe we ons richten op operationele uitmuntendheid
Lees hoe we mensen op de best mogelijke manier helpen en onze filosofie ’Digital when possible, human when it matters’ waarmaken. Hint: het draait allemaal om een duidelijke strategie en de uitvoering daarvan door middel van strikte governance. Twee praktijkverhalen illustreren hoe het AXA Partners-management het team in staat stelt om net dat beetje extra te doen dat het verschil maakt.
