Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumer Electronics

Insurcard Service

Geef uw betaal- en kredietkaarten meerwaarde.

Bescherm de smartphone of tablet van uw klant via uw betaal- of kredietkaart

De smartphone of tablet is vaak het meest waardevolle bezit van uw klanten. Zonder vallen, voelt voor de meesten als een kleine ramp. Waar kunnen ze hun toestel betrouwbaar laten herstellen of vervangen bij schade of diefstal?

Kom tegemoet aan hun nijpende vraag. Koppel onze Insurcard-service aan uw betaalpas of kredietkaart. Zo biedt u uw klant een onderscheidend voordeel. En krijgen uw klanten automatisch extra bescherming op de smartphones en tablets die ze met uw kaarten aankopen.

25.00 %
van de smartphones of tablets
wordt gestolen, gaat verloren of ondervindt schade - per jaar
ongeveer 60.00 %
van uw klanten
koopt in de 6 tot 12 komende maanden een nieuwe smartphone
36.00 %
van de millennials
beheert toestellen in hun huis met smartphone of tablet

Insurcard: creëer klantentrouw bij smartphonegebruikers

Hoe het werkt? Stel: uw klant koopt een smartphone met uw debet- of creditcard die u verrijkte met onze Insurcard-service. Een week later valt zijn nieuwe toestel in het water. Uw klant belt het callcenter dat wij in uw naam bemannen en krijgt een afspraak met een hersteldienst die wij voor u opzetten en monitoren.

De dienst repareert de smartphone of geeft hem een vervangtoestel, de klant betaalt de rekening, dient zijn factuur bij uw schade-agent in, en krijgt de kosten teruggestort op zijn kaart - volgens contractvoorwaarden. Zo biedt u, via uw betaal- of kredietkaart, een uitmuntende customer experience - zonder dat u er extra mankracht voor hoefde in te zetten.

afbeelding
smartphone and tablet
Dé bescherming voor smartphones & tablets

Bij aankoop met uw krediet- of betaalkaart zijn een onbeperkt aantal toestellen van uw klant automatisch gedekt. Vanaf de dag van aankoop tot 4 jaar erna - of ze nu nieuw of refurbished zijn.

creditcard
Promotie van uw premiumkaarten

Dankzij onze slimme servicemodules segmenteert u uw betaal-of kredietkaarten met onderscheidende diensten, en promoot u uw premiumpakketten.

repair
Snelle, vakkundige herstelling

Scherm, vocht- of andere schade? Ons call center verwijst uw klant naar een hersteldienst die zijn toestel onmiddellijk repareert. Geen herstel mogelijk? Dan vervangen we het toestel onder contractvoorwaarden. Uw klant krijgt de terugbetaling meteen op zijn kaart.

theft
Bescherming bij diefstal

Ook wanneer een telefoon gestolen wordt, zorgen we voor een oplossing onder contractvoorwaarden - zonder bijkomende kosten.

Enkele voordelen op een rijtje

Voordelen voor u
  • U segmenteert uw kaarten en bevordert de aankoop van uw premiumpakketten
  • Uw betaal- en kredietkaarten bieden overtuigende meerwaarde en u vergroot zo de klantentrouw
  • U biedt een oplossing waar smartphone/tabletgebruikers op zitten te wachten
  • U zet snel en zonder zware inspanningen een knappe customer experience in de markt
Voordelen voor uw klant
  • Uw klant krijgt via uw kaart een brede toestelbescherming, meteen na aankoop
  • Uw klant valt - dankzij u - nooit meer zonder smartphone of tablet
  • Uw klant is zeker van een snelle en vakkundige herstelling
  • Uw klant krijgt de herstel- of vervangkosten automatisch op zijn kaart teruggestort
andere producten

Andere producten van Consumer Electronics

Een verlengde winkelgarantie voor al het wit-, bruin- én grijsgoed dat uw klant aankoopt? Plus bijstand voor levering en reparaties? U biedt uw klant een koninklijke service.
Extended Warranty
Even zonder mobiele telefoon vallen? Ondenkbaar! Met deze verzekering geeft u uw klanten een gegarandeerde bereikbaarheidsgarantie.
Mobile Phone Insurance