Consumer Electronics
Insurcard Service
Geef uw betaal- en kredietkaarten meerwaarde.
Hoe het werkt? Stel: uw klant koopt een smartphone met uw debet- of creditcard die u verrijkte met onze Insurcard-service. Een week later valt zijn nieuwe toestel in het water. Uw klant belt het callcenter dat wij in uw naam bemannen en krijgt een afspraak met een hersteldienst die wij voor u opzetten en monitoren.
De dienst repareert de smartphone of geeft hem een vervangtoestel, de klant betaalt de rekening, dient zijn factuur bij uw schade-agent in, en krijgt de kosten teruggestort op zijn kaart - volgens contractvoorwaarden. Zo biedt u, via uw betaal- of kredietkaart, een uitmuntende customer experience - zonder dat u er extra mankracht voor hoefde in te zetten.
Bij aankoop met uw krediet- of betaalkaart zijn een onbeperkt aantal toestellen van uw klant automatisch gedekt. Vanaf de dag van aankoop tot 4 jaar erna - of ze nu nieuw of refurbished zijn.
Dankzij onze slimme servicemodules segmenteert u uw betaal-of kredietkaarten met onderscheidende diensten, en promoot u uw premiumpakketten.
Scherm, vocht- of andere schade? Ons call center verwijst uw klant naar een hersteldienst die zijn toestel onmiddellijk repareert. Geen herstel mogelijk? Dan vervangen we het toestel onder contractvoorwaarden. Uw klant krijgt de terugbetaling meteen op zijn kaart.
Ook wanneer een telefoon gestolen wordt, zorgen we voor een oplossing onder contractvoorwaarden - zonder bijkomende kosten.