Verlengde winkelgarantie: klantentrouw verzekerd

Een tablet, wasmachine of smartwatch: apparaten die we dagelijks gebruiken, haast zonder erbij stil te staan. Maar ongemerkt verslijten ze en uiteindelijk gaan ze stuk. Wanneer dat gebeurt net na de garantiedatum, is dat niet alleen balen maar vooral betalen. Wil u uw klanten beschermen met een service die verder gaat dan de wettelijke garantie van twee jaar? Voeg Extended Warranty dan als meerwaarde-element toe aan bijvoorbeeld uw betaalkaart, productaanbod of servicepakket.

Bij aankoop van een prijzig huishoudapparaat of multimediatoestel of een duurdere gadget als een smartwatch of e-reader zijn klanten vaak niet geneigd er ook nog een verlengde winkelgarantie bovenop te nemen. Die verlengde garantie is echter een aangename extra wanneer u ze hen aanbiedt als deel van uw eigen product of betaalkaart. Het is een handige service die onderhoud én pechverhelping combineert voor alle toestellen. Dat wil zeggen: uw klant is voor elk afzonderlijk apparaat in één keer gedekt en hoeft niet meer alle aparte betaalbewijsjes te verzamelen en bij te houden.

Uw extended warranty geldt bovendien voor een onbeperkt aantal apparaten, een onbeperkt aantal claims en … er is geen eigen risico voor uw klant. Zo schenkt u uw klant de meest zorgeloze gebruikservaring en zorgt u dat hij uw merk positief beleeft.

Hoe een verlengde winkelgarantie het leven van uw klant concreet makkelijker maakt? Dat zetten we op een rij.

Snel en zeker

Wanneer we investeren in een (duur) huishoudapparaat, doen we dat liefst voor járen. Zo’n investering krijgt een stuk meer zekerheid wanneer alle - vaak kostelijke - reparaties eveneens voor jaren gedekt zijn. Een verlengde garantie bespaart uw klant een hoop geld, maar verder ook tijd en moeite.

Uw klant hoeft namelijk niet uit te zoeken bij wie hij terechtkan voor een reparatie of een eeuwigheid te wachten op een afspraak. Via één afgesproken telefoonnummer ligt de service-afspraak in no time vast. Uw klant heeft z’n herstelde apparaat weer terug nog voor hij het kan gaan missen.

100% correcte onderdelen

Extended Warranty is ook een duurzame keuze. Apparaten hoeven niet telkens vervangen te worden door een nieuw model, ze gaan een stuk langer mee. En ze worden weer als nieuw dankzij de vlotte reparaties met originele onderdelen.

Ons netwerk aan vakmensen zorgt ervoor dat uw klant mag rekenen op de meest complete assistentie bij eender welk mankement aan zijn toestel. Onze bekwame technici zijn door de verzekeraar erkend en gecertificeerd. Ze gebruiken enkel 100% correcte onderdelen, die een perfecte werking van het toestel garanderen. Zo is het weer gloednieuw, inclusief garantie op de vervangen onderdelen.

Reddende engel voor uw klant

Z’n favoriete huishoudapparaten en technologische snufjes: uw klant kan geen dag zonder. Wanneer zo’n apparaat stukgaat, komt dit altijd ongelegen. Met een onderhouds- en herstelservice als integraal deel van uw aanbod, biedt u een oplossing in een mum van tijd. En dat versterkt de band met uw klant.

Het feit dat u uw klant onmiddellijk bijstaat, schenkt extra vertrouwen in uw andere services. U bent als het ware de levenspartner die eender wat misloopt met gemak voor uw klant tackelt. En een aangename service is de ideale mond-tot-mondreclame.

Het meest complete dekkingsplan

Het grote voordeel aan het dekkingsplan van AXA Partners? Alle huishoud- en multimediatoestellen, smartphones en gadgets zijn in één keer gedekt. U kiest zelf welke apparaten u wil dekken volgens onze categorieën:  keuken, SDA, home entertainment, IT, smartphones & gadgets, foto en video.

De grote plus voor u ? U stelt uw pakket helemaal op maat samen met onze aparte verzekeringsmodules en assistenties, of combineert het met andere services zoals een diefstalverzekering. Allemaal naargelang wat u zelf strategisch nuttig acht en wat uw klanten nodig hebben.

U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen de vijf jaar extra dekking toe te voegen, maar de hersteldienst achterwege te laten. Welke services u ook verkiest, u mag op beide oren slapen. We zorgen er namelijk voor dat alle verzekeringen regeltechnisch en juridisch in orde zijn. Onze vaklui staan vanaf dag één klaar om in uw naam de topservice te bieden die uw klant verdient.

Ontdek alle voordelen van AXA Partners’ Extended Warranty. Of neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvende brainstorm of simulatie.