Overslaan en naar de inhoud gaan

Pechverhelping nog nooit zo snel en duidelijk dankzij het gebruik van Whatsapp met AXA Partners.

Communiceren via Whatsapp tijdens autopech? Dit is mogelijk voor AXA Belgium en hun klanten dankzij de bijstand van AXA Partners. Vragen stellen via een Whatsapp bericht of meevolgen hoelang het duurt eer de takeldienst er is via live locatie, het kan allemaal tegenwoordig.

afbeelding


Onze business partner AXA Belgium whatsappt met haar klanten en is daarmee de eerste verzekeraar in België die deze mogelijkheid aanbiedt.

De mogelijkheid kwam er op vraag van de klanten, ze gaven aan open te staan om op deze manier te communiceren. En zo geschied: sinds de lancering zijn er al 8.000 boodschappen uitgewisseld en zijn de klanten zeer tevreden van de communicatie, ¾ geeft dan ook score van 9 of 10 op 10 voor de totaal ervaring.

Wilt u meer weten over deze service en over de klantentevredenheid?

Lees dan zeker het origineel artikel verder via onderstaande knop.

Deel dit artikel